dijous, 2 de març del 2017

Reptes mes de març

El repte que em fa més il·lusió d'aquest mes és el que convoca la Rebeca de la Fabricadeartesania, més que res perquè com que el passat repte (el 19) el vaig guanyar jo, en aquest he pogut triar el tema i com que se'ns acosta St. Jordi, m'ha semblat que un drac és un bon tema.
Us deixo un petit drac que vaig fer fa molt de temps, per si us inspira.
Drac clauer

Aquí os dejo un dragón/llavero que hice tiempo atrás por si sirve de inspiración.
Este reto me resulta especialmente atractivo, pues tuve el honor de escoger tema por haber ganado el reto N. 19 y cuando se lo dije a Rebeca le encantó.


Aquest mes hi ha canvi de directrius als reptes, el N. 87 dels "Retos Amistosos" que aquest cop en són els anfitrions Sandrycreaciones i ens suggereixen decorar llàpisos, amb un portallàpis o com se'ns acudeixi.
La Jen de littlekimono ens convida al repte mensual que aquest cop s'ha de treballar amb un mirall i a la vegada ressuscita el Hand made dels divendres que com es pot intuïr es presenta cada divendres, no crec participar-hi cada setmana, però algún divendres segurament que sí.
Per altra banda He trovat un grup a Facebook que fan intercanvi d'ATC's. Fins fa poc no en sabia res d'aquesta tècnica i la veritat m'encanta, ja he fet la meva primera Tarja i està apunt per l'intercanvi; així que agosarada com sóc m'he apuntat a formar part de l'intercanvi d'aquest mes amb la temàtica "EL ENCANTO DE MI CIUDAD", es tracta d'un grup obert d'arreu i intercanviar amb gent de fora em fa molta il·lusió.
Amb tot això i si encara puc esgarrapar una mica de temps voldria seguir amb les altres manualitats pendents.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada